آماده سازی مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه كتاب

آماده سازی مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه كتاب فست تریپ: شهردار منطقه ۷ از اجرای اقدامات گسترده این منطقه به منظور آماده سازی مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه كتاب اطلاع داد.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا سمیه حاجوی با اعلام این مطلب اضافه كرد: نظافت محوطه داخلی مصلی و جمع آوری نخاله و ضایعات به صورت روزانه و پاكسازی همچون اقدامات این منطقه در مصلی امام خمینی (ره) است.

وی با بیان این مطلب كه وانت های جمع آوری پسماند خشك - كاغذ و كارتن - در محل نمایشگاه مستقر خواهند شد، خاطرنشان كرد: كارگران خدمات شهری منطقه برای نظافت مجموعه، در بخش های مختلف نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته شهردار منطقه ۷ شست وشوی جایگاه ویژه میهمان های خارجی، معابر، المان ها و نرده های ترافیكی، رنگ آمیزی و شست وشوی المان ها و جدول ها، لایروبی كانال ها و مسیل ها، تخلیه مخازن، حفر چاه به منظور جمع آوری آب های سطحی و رسیدگی به فضای سبز از دیگر فعالیت هایی است كه شهرداری منطقه در دستور كار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، وی در انتها اظهاركرد: هماهنگی با اتوبوسرانی و تاكسیرانی جهت استقرار اتوبوس و تاكسی به منظور جابه جایی مسافران به میادین اصلی شهر، بهسازی و مرمت تابلوهای معابر اطراف مصلی امام خمینی (ره)، لكه گیری آسفالت و خط كشی معابر اصلی از دیگر فعالیت هایی است كه توسط این منطقه اجرا خواهد شد.




1397/01/28
15:23:06
5.0 / 5
5156
تگهای خبر: اتوبوس , تاكسی , شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است