فرماندار تهران اعلام كرد

ساخت ۱۸۰ هتل و رستوران در جهت تقویت زیرساخت های گردشگری شهر تهران

ساخت ۱۸۰ هتل و رستوران در جهت تقویت زیرساخت های گردشگری شهر تهران فست تریپ: فرماندار تهران با اشاره به ساخت و بهره برداری از ۱۸۰ هتل و رستوران در تهران در آینده ای نزدیك اظهار داشت: بطور قطع تحقق این مورد و تكمیل بزرگراه تهران - شمال گام موثری در توسعه صنعت گردشگری می باشد.


به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، عیسی فرهادی در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران تصریح كرد: به حمدالله شاهد اقدامات بسیار مطلوبی از جانب شهرداری تهران برای خدمات دهی به شهروندان تهرانی، مسافران نوروزی و گردشگری هستیم.
وی اضافه كرد: از عملكرد شهرداری تهران رضایتمندی وجود دارد و در بحث راهنمایی و اسكان مسافران نوروزی برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و در حال اجرایی شدن است.
فرماندار تهران با اشاره به برنامه شهرداری برای برگزاری "تورهای تهرانگردی "ادامه داد: یكی از اقدامات خیلی خوب شهرداری تهران در ترویج فرهنگ و صنعت گردشگردی و جذب گردشگر، راه اندازی تورهای تهرانگردی با برنامه غنی و منسجم است.
معاون استاندار تهران از افزایش مسافران نوروزی شهر تهران در سال ۹۷ در مقایسه با سنوات قبل اطلاع داد و اظهار داشت: درصدد تقویت زیرساخت های گردشگری شهر تهران هستیم.
فرهادی با اشاره به اینكه حدود ۱۸۰ هتل و رستوران در دست ساخت و اقدام داریم، اضافه كرد: طبیعتا با آماده سازی این اماكن گام دیگری در جهت تقویت زیرساخت های گردشگری برداشته ایم.
بنابراعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، وی افزود: تكمیل بزرگراه تهران-شمال هم می تواند به مبحث جذب توریست برای شهر تهران و توسعه گردشگری كمك شایانی كند.



1397/01/06
13:15:06
5.0 / 5
6047
تگهای خبر: بزرگراه , شهرداری , مسافر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است