رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران:

برای برون رفت از مشكلات شهری نیاز به پشتیبانی از كسب وكار نوین داریم

برای برون رفت از مشكلات شهری نیاز به پشتیبانی از كسب وكار نوین داریم فست تریپ: رئیس ستاد محیط زیست شهرداری تهران اظهار داشت: راهبرد مدیریت شهری رفتن به سمت شهر هوشمند است كه پیش نیاز این مورد دریافت ایده ها و خلاقیت هاست كه باید ظرفیت كارآفرینی و اشتغال زایی داشته باشند.



به گزارش فست تریپ به نقل از مهر، رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به اینكه استارتاپ ویكند محیط زیست با محورهای مختلف حوزه محیط زیست همچون پسماند، ترافیك، فضای سبز و غیره برگزار می شود، بیان كرد: استارت آپ ها با استفاده از فناوری و تكنولوژی و ایده های مناسب به سیاست ما در زیست شهری در قالب شهر هوشمند كمك می كنند، ضمن اینكه در حوزه اشتغال هم بسیار موثر هستند.
علیپور در ادامه با اشاره به اینكه ۷۰ درصد ماموریت های شهرداری تهران با حوزه محیط زیست ارتباط نزدیك و مستقیم دارد؛ تصریح كرد: با برگزاری این استارتاپ ویكند، طرح های خلاقانه به سازمان های تخصصی شهرداری تهران معرفی می گردند.
علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم با تاكید بر پشتیبانی از استارت آپ ها بویژه در حوزه شهری و ترافیك اظهار داشت: اعتقاد بر این است كه راه نجات كشور با استفاده از اقتصاد دانش بنیان ممكن است. اگر مقرر است اقتصاد كشور دانش محور باشد باید همه حوزه مالی كشور درگیر این مورد شوند.
شركت های دانش بنیان می توانند برای تامین منابع مالی عرضه سهام داشته باشند ما بیش از ۲۶۰ شركت دانش بنیان داریم كه فروش آنها بالای ۱۰ میلیارد تومان است و این شركت ها می توانند با استفاده از عرضه سهام تامین مالی داشته باشند. ما اعتقاد داریم كه شركت های بزرگ باید وارد سیستم بانكی شوند وگرنه گرفتن وام و تسهیلات برای استارت آپ ها و شركت های كوچك كم است و دادن وام به آنها خیانت است چون این شركت ها را با شكست مواجه می كند.
بر اساس گفته وی، تنها یك شركت های نوین در زمینه حمل و نقل مقرر است در ۲۴ و ۲۵ اسفند و در مدت دو روز ۲۰ هزار نفر را دعوت به كار كند. این یعنی ظرفیت بالایی برای اشغال كه نمی توان به راحتی از كنار آن گذشت.

1396/12/10
17:25:47
5.0 / 5
4260
تگهای خبر: ترافیك , شهرداری
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است