سخنگوی وزارت كشور خبرداد:

تهیه دستورالعمل فعالیت شركت های حمل و نقل اینترنتی

تهیه دستورالعمل فعالیت شركت های حمل و نقل اینترنتی فست تریپ: سخنگوی وزارت كشور از دستور وزیر كشور به شورای عالی هماهنگی ترافیك شهرهای كشور در خصوص تدوین دستورالعمل مشخص برای فعالیت شركت های حمل و نقل اینترنتی اطلاع داد.


به گزارش فست تریپ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور، سیدسلمان سامانی از دستور رحمانی فضلی به شورای عالی هماهنگی ترافیك شهرهای كشور در خصوص تدوین دستورالعمل مشخص برای فعالیت شركت های حمل و نقل اینترنتی اطلاع داد. سخنگوی وزارت كشور در ادامه با اشاره به فعالیت این نوع تاكسی ها در سراسر دنیا و كمك هایی كه این نوع سیستم حمل و نقل شهری در كاهش ترافیك، آلودگی هوا و معضل پاركینگ داشته اند، اظهار داشت: هم اكنون بیش از ۶۶ كشور و ۵۰۷ شهر در اروپا، امریكا و آسیا از این سیستم حمل و نقل بهره مند هستند و باید از ظرفیت آن به بهترین نحو استفاده گردد.

حمایت جدی دولت از كسب و كارهای اینترنتی و استارت آپ ها سامانی با اشاره به اینكه دولت توجه جدی برای پشتیبانی از كسب و كارهای اینترنتی و استارت آپ ها دارد، خاطرنشان كرد: بر همین مبنا باید با در نظر گرفتن مطالبات مردم و نظرات ارگان ها و نهادهای مرتبط، دستورالعمل هایی را برای نظام مند كردن فعالیت این شركت ها تدوین كرد. سخنگوی وزارت كشور تصریح كرد: در تدوین این دستورالعمل باید رعایت حقوق شهروندی، تكالیف و وظایف شركت ها در قبال مردم، نحوه عرضه خدمات و گزینش رانندگان، تنظیم روابط دستگاه های در رابطه با مبحث و رفع نقصها و معایب احتمالی مورد توجه قرار گیرد

1396/12/09
14:26:29
5.0 / 5
4503
تگهای خبر: ترافیك
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است