سخنگوی شورای شهر تهران اعلام كرد

۶ ایراد فرمانداری به طرح جدید ترافیك پایتخت

۶ ایراد فرمانداری به طرح جدید ترافیك پایتخت فست تریپ: سخنگوی شورای شهر تهران شش ایراد فرمانداری به طرح ترافیك جدید را شرح داد.



به گزارش فست تریپ به نقل از ایسنا، علی اعطا ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه فرمانداری در مورد اعتراض به عوارض طرح ترافیك جدید پایتخت اظهار داشت: نامه فرمانداری روز گذشته به شورا آمده و بر مبنای قانون ۱۰ روز فرصت داریم كه به این نامه پاسخ دهیم و در جلسه آینده كه یكشنبه خواهد بود، این مورد بررسی می گردد.

وی با اشاره به اینكه فرمانداری شش ایراد به مصوبه شورای شهر داشت، اظهار داشت: نخستین ایراد شكلی بود كه عنوان كردند باید تعداد حاضرین و آراء قید می شد.

وی با اشاره به اینكه پنج اشكال هم به اصل مصوبه گرفته شده است، اظهار داشت: یكی از بندها مربوط به محدوده دوم یا زوج و فرد بود كه در این نامه قید شده است كه اولا در این خصوص ابهام وجود دارد و دوم اینكه با سیاست های كلی دولت در خصوص افزایش نیافتن عوارض خدمات مغایرت دارد.

سخنگوی شورای شهر تهران در مورد خصوصیت های بودجه ۹۷ هم با اشاره به اینكه در بودجه ۹۷ تصمیماتی گرفته شده كه اساسا حیات خلوت های احتمالی در سازمان و شركت های شهرداری ادامه نمی یابند، اظهار داشت: همینطور برای نخستین بار در شورای شهر ردیف های بودجه به تفصیل مورد بحث قرار گرفته شده و همینطور بحث حمل و نقل عمومی مورد تاكید قرار گرفت.




1396/11/29
13:40:34
5.0 / 5
4403
تگهای خبر: شورای شهر
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است