هوای تهران، ناسالم برای گروه های حساس

هوای تهران، ناسالم برای گروه های حساس فست تریپ: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران اظهار داشت: نتایج پیش بینی كیفیت هوا نشانگر برقراری شرایط نامطلوب كیفی هوا بخصوص برای گروه های حساس طی امروز است و پیش بینی می گردد تا فردا كیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس باشد.



حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: بر مبنای نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، در بعضی ساعات امروز (۱۱ بهمن) بخصوص در بعد ازظهر وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می رود.

وی با اشاره به اینكه به تدریج روز پنجشنبه (۱۲ بهمن) بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد، اظهار داشت: برخی ساعات این روز همراه با وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی خواهد بود.

مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران با اشاره به اینكه این شرایط روز جمعه (۱۳ بهمن) كمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش بینی می شود، اظهاركرد: دما طی روزهای پایانی هفته افزایش نسبی خواهد یافت.

شهبازی در انتها با اشاره به اینكه میانگین كیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ بامداد با شاخص ۱۳۵ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت، اظهار نمود: میانگین كیفیته وای هم اكنون پایتخت هم با شاخص ۱۴۴ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.




1396/11/11
15:48:59
5.0 / 5
4847
تگهای خبر: كیفیت
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
Fast Trip

فست تریپ

حمل فوری مسافر و کالا

fasttrip.ir - حقوق مادی و معنوی سایت فست تریپ محفوظ است